13 December

Klockan är tio och jag sitter här i sängen med en liten burk solrosfrön. För en gångs vaknade inte lillen förren nio och snart ska det ordnas lite frukost. Vad dagen bjuder på är fortfarande ett mysterium, lite läxa nu på morgonen iallafall och sen hoppas jag att det stora luciafirandet av svenska skolan också hinns med. De ska hålla till alldeles bredvid huset.

Sen skulle jag vilja att alla, alla håller tummarna för att familjen tar bestlutet att flytta i veckan. Fortfarande saknas ett kök i det nya huset, men det skulle vara så skönt att få lite "plats" att jag nog inte skulle hinna störa mig så mycket. Jag skulle bara njuta.

Och visst gjorde vi fina pepparkakor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se