Annorlunda jul

Känner mig alldels uppfylld av att kunna använda internet, ibland blir man nästan lite rädd för hur beroende man är..! Typiskt bara att jag inte lyckades pallra mig hit under en annan tidpunkt, med tanke på att det inte bara är julafton utan även Kalle på tv just nu.

Iallfall, vi har flyttat in i det nya huset med allt vad det innebär. Det är stort, sprillans nytt och med massa dyra saker innuti. Sängen jag sover i vill man aldrig stiga upp ur och soffan i allrummet är inte helt fel den heller! Dessutom fungerar värmen nu, de två första nätterna sov vi alla med minst 3 täcken på oss..!

Seen, julafton idag och jag befinner mig egentligen i helt fel land, med helt fel familj. Det blir en middag med mammans familj på kvällen och sen är det julfest längs efter någon strand. Är lite osäker dock, känns som att jag blivit medlurad på en dubbeldate eller liknande.. Jag längtar tills Camilla kommer tillbaka!

Nu är min chailatte uppdrucken och jag håller på att kissa på mig, här är lite halvdåliga webcambilder (som inte gör rummen riktigt rättvisa) på huset:




Halva mitt rum


Halva allrummet


Terass


Kök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se