Cause we're from sweden

För det första: Inte nog med att mina vykort är gjorda med en massa kärlek - de kostade mig skjortan också! När jag bor hemma sen blir det bara elektroniska kort.. =)

Och för det andra: GALET vilket lyckat lussebullebak det lyckades med ikväll! En hel massa, goda, gula bullar trollades fram ur ugnen och trots en del utbytta/ändrade ingredienser har dom vunnit över alla lussekatterna vi hittills smakat. Sen räckte det inte med storbak, vi slog på stort med glögg och klassisk julfilm; Love actually. (ny julfilm för mig, hur har jag missat?!)

Visst är det mystiskt hur väldigt svensk man blir när man är utomlands såhär? Varenda tradition känns så extra viktig, jag kommer leva på de här bullarna länge - även om jag för tillfället har dem ända upp i hjärnan..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se