Doktorns lista

Pencillin 6 dagar
Mucosan (för snor/slem?) 3ggr/dag i 10 dagar
Nässkölj (eller vad det kallas) 5ggr/dag i 8 dagar
3 liter vatten /dag
Nässpray 3 ggr/dag
Ibuprofen vid feber

Sååå, då vill säkert alla veta min sjukdom: Förkylning. Känns inte riktigt som att läkarna här tänker lika som hemma - fast frisk lär jag bli iallafall! Och så är vi hemma från sommarhuset, behöver jag säga att jag tillbringade största delen inomhus trots massa sol och värme? =)

Nu ska jag ladda energi till imorgon!

Kommentarer
Postat av: mamma

Välkommen tillbaka till bloggen. Jag har saknat min morgonläsning från min älsklingsflicka. Krya på dig, pussar

2009-12-09 @ 07:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se