Drar ihop sig

Nyårsafton nu, visst känns det konstigt?

Den här dagen har varit fullspäckad iallafall, vi lämnade huset halv tolv och var inte hemma förren halv nio. Vi började med trecking i världens finaste by, små bäckar överallt, superhärlig utsikt och lätt över 20 grader varmt. Stämningen var på topp och vi vandrade på med glatt humör trots att vi varken hade vatten eller matsäck under 3,5 timmar.

På vägen hem tyckte vi att bio lät frestande och lunchen byttes ut mot en popcornskål, fanta och Avatar - som förövrigt är väldigt, väldigt sevärd. Ska inte påstå att jag förstod allt som sas, jag kände mig som en femåring som nyss lärt sig engelska men förstod det mesta iallafall! Till middag blev det en sallad på ett fullproppat McDonalds.

Nu sitter jag och planerar nyår tillsammans med Camilla - det ser ut att bli fint! Ska försöka figura ut något nyårslöfte också, återkommer med det imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se