En snabbis

Jennybo gästar Cappuccino igen och ni ska få en snabb sammanfattning:

Julafton:
Efter  mitt cafébesök var det middag hos morföräldrarna. Hur trevligt som helst, spanska hela kvällen och jättegod mat. Fick ett superfint halsband med en pärla som man fick "fiska" fram ur en stängd mussla. Efter middagen blev det utgång, hamnade på en pub med massa spanjorer - inte mest lyckat men det var fint ändå. Somnade klockan 6.

Juldagen
Fick sova 4 timmar innan det var dags för paketöppning och i mitt paket fanns en tröja från familjen. Vi styrde kosan mot farföräldrarna för jullunch ute på deras farm. 19 grader varmt, strålande sol och några timmar ägnades åt mandarinplockning från träden innan det var lunch och sen julklappsöppning (igen!). En parfym och lite rikare blev jag! =)

Lördag
Packade in oss i bilen och åkte först till en kyrka (eller något med munkar?) som hade världens utsikt! Havet var hur fint som helst och atmosfären jättehärlig! Andra stoppet var byn Valldemossa och där blev det PanBoli-lunch och varm choklad till efterrätt. En promenad på små, snea gator i regn var mysigt och sen åkte vi hem.

OOOCH idag sitter jag här, ska snart tillbaka för att vara lekledare och sen ikväll blir det nog träff med några tjejer från skolan!

(Mellan och Vickan, jag vill ha den där sammanfattningen ni lovade, skriv ett lååångt mail! :D)


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman i solen. Det låter som din jul varit trevlig och det är jätteskönt att höra. Här snöar det hela tiden så vi har fullt upp att skotta. Alla på Häggströms hälsar. Nelly hälsar också. pussar och kramar.

2009-12-28 @ 09:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se