För livet är rätt så fint ändå

Världens mest hjälpsamma har jag nyss varit och strykigt hela familjens kläder. Vågar inte påstå att jag och skjortor är bästa vänner - men de blev ju slätare än innan iallafall.. Snart blir det en sista runda till huset med en bil packad av leksaker. Efteråt blir det fikadate med finaste Camilla och en kille från Nya Zeeland. Cappuccino är det som gäller ikväll!

Och favorit Lena P; Kul att höra! Hoppas ni får världens bästa jul och njut av ledigheten! Har ni fått mitt julkort? :)  



Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Jenny!

Vad skönt att se att du har humöret uppe, trots kyla, packning och flyttning och inte minst avsaknaden av en jul med familjen... Tur att du är så duktig, så du klarar även detta. Tusen varma julkramar till DIG från mig.

2009-12-20 @ 19:24:46
Postat av: Lena P

Julkortet från dig landade i vår brevlåda idag!:) Jättekul tyckte vi alla! Kramar från ett nästan igensnöat Rundvik!

2009-12-21 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se