Halvt missnöjd.. fast allt är bra ändå

Min helg lär inte bli toppen på knoppen precis, trots att det är 4 dagar av ledighet för hela familjen. Det hade kännts helt okej att vara lite isolerad i sommarstugan eftersom där är hur härligt som helst - men när de idag kom på den strålande idén att ta med ännu en pojke, bästa kompisen, så sjönk motivationen en aning. Ett barn är inget problem, jag och Enzo är nästan bästisar och han tycker att jag är bäst i världen (hehe) men dom smågalningarna tillsammans.. nja, inte lika kul. Vi ser väl vilka som kommer vara mest utvilad efter den här resan ;)

Iallafall har min älsklingsfamily snart bokat resan hit och även om det är en massa månader kvar så längtar jag redan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se