Långhelg på ingång

Anledningen till uteblivande inlägg igårkväll var att vi plötsligt befann oss på Hoogans, världens mysigaste irländska pub med bra musik. Latheten slog till på vägen dit och i taxin satt en svensktalande chaufför - det är galet vad litet Palma egentligen är! När vi skulle hem några timmar senare pallade vi sura mandariner från träden och tog en promenad istället.

Efter idag väntar 4 dagars helg och jag har fortfarande ingen aning om det blir en weekend i sommarhuset eller om vi stannar här hemma. Det lär visa sig, men någon extra ledig dag blir det nog inte för mig ;)


Kommentarer
Postat av: ragnhild

Åh vad kul! Jag ska bo lite utanför Palma, ca 15 minuter tror jag:) Dom ska flytta precis när jag kommer, just nu bor dom längre ifrån Palma. Ja det ska bli jätteroligt. Au pairen som var innan mig hette Linnea, om du vet vem det är? Mamman är norsk och pappan är spansk och dom har tvillingbäbisar och en 3-åring. Det ska bli jättespännande! Det ska bli skönt att få träffa fler svenskar också, här på Irland finns det bara tyskar, franskar och så jag :P Men det är kul det med!

2009-12-04 @ 11:21:22
URL: http://ragzill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se