Men när man inte vet då?

Just när väckarklockan ringde hade jag fullt upp med att ringa och berätta för alla att jag kommit hem igen. Drömde att jag satt med mobilen i handen och känslan i magen var så himla bra. Rummet, huset, Simpen och hela situationen.

Jag vet att jag inte vill "hem" än, men även om jag trivs super här så är det något som saknas. Mest är det nog friheten att kunna göra vad jag vill som jag saknar, att ha ett schema med fasta arbetstider och en fritid som ingen annan kan bestämma över. Att ha en arbetsplats och inte bo där man jobbar. Sen alla ni där hemma såklart.

Sen känns det skit att missa julafton också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se