NU FLYTTAR VI

Och jag blir utan internet i upp till 20 dagar. Känns inte sådär superbra inne i magen och har inte riktigt klurat ut hur jag ska klara mig utan. Jag kommer med säkerhet vara flitig gäst på caféerna som har gratis internet, så en och annan uppdatering tänker jag bjuda på! Och så länge jag inte äger en kamera blir det en rundtur med webcameran i huset så att ni får se!

Och tack för kommentarerna, jag blir så glad! En stor julkram till dig också, fröken :)

(hade tänkt ladda upp massa bilder här nu, men flyttkillarna kommer snart och jag måste fixa klart rummet..)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaa lillgumman min, vi är fler som kommer att sakna ditt internet:(. Vi är ju bortskämda med både uppdaterad blogg, men framförallt världens bästa SKYPE. Hoppas din mage tål mycket cafekaffe framöver, =D för våran skull. Julpussar och julkramar från ett snöigt Rundvik.

2009-12-21 @ 22:53:53
Postat av: Lena

Hej gumman!

TACK så jättemycket för den fina julhälsningen. Det värmde verkligen ett gammalt frökenhjärta. Det är väl inga problem att undervisa en så ambitiös elev!

Hoppas att du får en fin jul - trots allt - det kommer flera... Jag ska tänka på dig när Kalle börjar, kanske tänker du på mig då också. Julkramar till världens goaste Jenny! Gammfröken

2009-12-22 @ 20:16:14
Postat av: Putte

Min bästaste bo jag saknar dig som en planta saknar sin kruka, en Assar saknar sin sackosäck, en sparkcykel en tidig junimorgon saknar sin snea Jenny. En Elin utan sin Jenny är ingen fulländad Elin. Jag saknar dig.. Umeå är inte detsamma utan dig. Puss

2009-12-22 @ 20:53:36
URL: http://fyrakronor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se