Oskyldig

Först har tydligen jag och pappan glömt en av medicinsprutorna i bilen igår. Och sen undrar hon om jag städade rummet med sprayen som alla andra torsdagar? Och nej jag gjorde ingenting av dem - för det var min lediga dag. Ändå gick jag och handlade en massa. Jag är less.

Men fastän jag varken vet ut eller in har dagen varit fin. Knappt några problem att hänga med på lektionen, en glass efter skolan och så en handlingstur innan lunchen var färdigserverad här hemma. Nu ska jag smaska lite på mina cashewnötter och fylla datorn med nya bilder!

Kommentarer
Postat av: Putte

Och när hade du tänkt att visa alla dessa nya bilderna bobben!? jag är nyfiken!

2009-12-13 @ 16:07:44
URL: http://fyrakronor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se