På andra våningen i röda fåtöljen till höger

Börjar bli stammis här i mitt lilla hörn med en kaffekopp på bordet. Hade trivts alldeles utmärkt om det inte vore för att internet försvinner hela tiden..! Har iallafall världens bästa nyhet att dela med mig av; Internet anländer till huset imorgon och med det kommer min datorabstinens stillas. Skönt!

Vädret har varit super idag och det har varit klättring i Mallorcas största träd, godisätande, lekpark, cykeltävling och legobygge. Pratade just med mina favvopäron och nu ska jag springa iväg till Cortan för att fylla på mitt godisförråd en snabbis!

Ikväll ska jag sova tidigt och sen ta en lååång sovmorgon (om inga mekaniker eller flyttgubbar kommer och stör..) för imorgon är jag ledig! =)

Och Mamma, jag hälsar tillbaka till hela Häggströms och Nelly! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se