Pencillin äter energin

Det blev ingen skola idag. Av någon anledning är kroppen helt galet trött och det finns ingen ork att hämta någonstans. I morse flyttade vi in ett extra element i mitt rum och jag kröp under täcket igen för att sova lite till - vaknade klockan tolv och då var iallafall huvudvärken borta.

Pallrade mig ut på en promenad i "vintervädret" som betyder strålande sol, blå himmel och en vinterjacka som var alldeles för varm. Strosande i affärer tills benen ganska snabbt sa ifrån och jag traskade hem igen till en god lunch med trevligt sällskap. Planer finns för att bygga en tidsmaskin till lillkillen när vi flyttar till det nya huset, massor av roliga idéer kom vi på och det känns som att det kan bli ett spännande projekt!

Nu ska jag snart packa ner kameran i väskan, hoppa in i bilen, hämta E på skolan och sen ska vi till en stooor leksaksaffär och välja de leksaker som ska skrivas på önskelistan. Kanske blir en liten fika också.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se