Saknar röda, kalla kinder

Vi har räknat ut att bästa sättet att inte få för mycket hemlängtan är att låtsas som om allt där hemma är alldeles som vanligt; ingen julstämning, glögg, lussebullar, julgran, snö, minusgrader, jullov etc etc. Kan inte påstå att det fungerar sådär jättebra. Jag saknar att gå runt ute i iskylan tills det gör ont i hela ansiktet (och allt snor i näsan har frusit) och sen komma in i värmen alldeles röd och fin. Och sen allt annat med vintern..min favoritårstid så länge det är vitt!

(och Maja, det glittriga var jättegott och smakade jordgubbar ;D)


Kommentarer
Postat av: mellan

Jag har fått jullov nu :D Och har nyss kommit in från en promenad i det -22 gradiga vädret.. mitt ansikte och mina ben frös!

2009-12-18 @ 10:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se