Samma sak vars man än befinner sig

Polisen här är inte bäst på att ge information som stämmer - och inte taxichaufförerna heller för den delen. Emma och jag har slösat timmar på promenad, taxi och lååång tid i världens mest sega kö innan det äntligen var en dam som förklarade att det i princip inte spelade någon roll vad vi gjorde, ett tillfälligt körkortsbevis kommer Emma inte få iallafall.

Ska snart iväg på Shiatsu (vad nu det är för något) och jag känner mig aningens nervös inför min timmeslånga behandling. Ryggen gör dock så ont att jag helst skulle vilja hugga av, vika ihop och gömma undan den i resväskan tills det har gått över. Det kan ju knappast bli värre iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se