Tatataaa

Ännu en dag som börjat hur bra som helst. Sjukaste sovmorgonen till att börja med - efter att lillkillen åkt till skolan och sen en löptur ner till Plaza Reina för att hänga med brudarna till Ikea. Mysig prommis mellan alla möbler, flytta hemifrån drömmar och sen den allra bästa stunden framför hyllorna med julgodis. Skumtomtar och julmust fick följa med i min påse, men funderar på att bjussa till familjen senare ikväll..!

Avslutade det hela med kaffe och kanelbulle i caféterian innan vi hoppade i bilen hem. God, spansk lunch väntade här hemma, ska städa barnrummet innan jag åker till skolan och sen funderar jag på att bjussa på svensk middag ikväll; Potatis, köttbullar, brunsås och lingonsylt med skumtomtar och julmust till efterrätt. Måste ju bli lyckat?

 


Kommentarer
Postat av: ragnhild

Hej! Jag ser att du är en au pair på mallorca :) Jag ska dit som aupair i Januari och ska stanna i fem månader. Vad tycker du om att bo på mallorca? Hur länge ska du stanna och finns det många andra svenskar där? Just nu är jag en au pair på Irland! Ha det bra!

2009-12-03 @ 16:04:33
URL: http://ragzill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se