"Tror inte utomlands e för dig Jenny!"

.. nej, man kan nästan börja tro att det är något som tycker att jag borde packa väskan och åka hem härifrån. Däremot tycker jag att detta "något" hade kunnat hitta på något bättre än att sno ännu en av mina nya kameror - rakt ur väskan inne på en fin affär och jag märkte inte ett dugg. Det lär märkas i min plånbok inom några dagar dock, två i princip sprillans kameror på mindre än tre månader. Både jag och Emma ska iväg på jakt någon dag nu eftersom hela hennes väska (kamera, plånbok, visa, körkort, mobil) försvann förra veckan. Kan inte påstå att vi har turen på vår sida...

Annars har jag skrivit vykort tills jag fick skrivkramp, sökt kameran, tröstätit en hel påse nötter (och tappade hälften på trottoaren), ätit god middag, bäddat rent i sängen och de senaste timmarna tillbringades på Bar España med ett glas rött. Sen ösregnar det också!

Imorgon är jag leeeeedig!


Enzo & Jenny




Kommentarer
Postat av: Maja

neej vilka snygga :D haha dock skeptisk på om jag hade vågat äta sånt där glitter? Kanske inte ens är tänkt att man ska göra det..

2009-12-17 @ 23:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se