VI FLYTTAR

Nu är det till 99,999 procent spikat. På söndag packar vi och måndag eller tisdag tar flyttbilen alla kartonger några kvarter bort och till det nya huset. Jag flyttar in i gästdelen i ungefär en månad, sen får jag min egna lägenhet och det känns superbra i magen!

Eftermiddagen har varit fin med massor av lekar. Knåpade ihop en fallskärm till lillkillens superhjältar och sen stod vi hela familjen och kastade den nedför balkongen ner på gatan. Har en känsla av att alla förbipasserande hade lika roligt som oss - speciellt när den fastnade på grannens balkong nedanför..!

Imorgon ska jag göra massa nytta, har dock inte bestämt vad än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se