Åtta veckor..

.. är lika med 56 dagar och så lång tid har jag nu bott på Mallorca. Om man inte märkt det innan så känns det verkligen hur snabbt tiden egentligen går, på ett sätt åkte jag nyss hemifrån men samtidigt så är "hemma" så långt bort. Speciellt alla ni där hemma.

Och alla ställer ofta samma fråga; Hur länge ska du stanna? Svaret är att jag helt ärligt inte vet. Det är väl halvt sagt till i slutet på juli / början av augusti nästa år, men det är så ruggigt svårt att säga säkert när känslorna kan ändras snabbare än kurvorna i berg & dalbanan. Ibland är jag osäker på om jag får ut det jag vill av att vara aupair, men det får tiden utvisa!

Den här torsdagen har iallafall varit en bra torsdag med långfärd på inlines, skratt och sen avslutades de lediga timmarna med en välbehövlig glass på Dunkins - nyaste (läs billigaste) stället att hänga på. Combi 1 är numera en standard!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det bästa är att göra precis det du gör, lev i nuet och ta vara på varje dag och njut. Så får framtida beslut mogna fram i sakta mak. pussar

2009-11-20 @ 07:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se