Blir snart en nöt

Kvällen igår blev supertrevlig. Pizza, en flaska rött och massa prat i flera timmar innan det blev en rundvandring med gratis tequilas - gooodkänt! Hade sovmorgon imorse och fikade svensk müslifrukost med hårdbröd innan det blev småprat med mamma ett tag.

Runt halv ett gled jag iväg på min första riktiga långtur ensam i bilen och helt sjukt vad jag tycker om motorvägar, öppna rutor och hög musikt! Inte en endaste felsväng väl framme hos farföräldrarna blev det jättegod lunch och sen lek ute bland fälten i flera timmar. Det var länge sedan jag klättrade så mycket i träd.. eller lekte krig..!

Är lite ledig nu fram tills föräldrarna ska iväg på middag, tänkte dock slänga Enzo i badet snart så att han somnar tidigt - jag vill se film ikväll! =) Seen tog just min påse med 300 g pistagenötter slut och hade man blivit grön av att äta mycket hade jag definitivt lyst nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se