Dödssjuk

Jag minns inte sist jag var såhär förkyld, blev verkligen attackerad bakifrån och var helt oförberedd. Ögonen rinner nästan lika mycket som näsan, bihålorna spränget och det kittlar från öronen och ner i magsäcken av någon konstig snart-måste-jag-nysa-eller-hosta känslas som inte riktigt går att sätta fingret på.

Är i akut behov av sömn iallafall och förhoppningsvis känner jag mig fortfarande hyfsat levande imorgon när jag vaknar. Och mamma och pappa, jag har inte bokat biljetterna än - lite småsaker att kolla först! =)

Sen kan ni beskåda mitt introducerande av Svenska julklassiker här i huset. Kanske får jag lite julkul ändå!



Kommentarer
Postat av: mamma

Vilket fantastiskt julbak ni redan gjort, och pepparkakshuset är jättefint.pussar

2009-11-30 @ 07:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se