Ett ord: MAGISKT

Eller faktiskt så räcker det inte. Showen innehöll ingen trollkarl som jag trodde - den var fullproppad med clowner och den stämmer precis in på känslan "glad i magen". Sjukt, galet bra och jag vet inte riktigt hur jag ska få fram det till er som läser... inte ens en kamera hade hjälpt, den måste ses av alla som får chansen!

Den heter iallafall "Slava's Snowshow" och är en del av den världskända cirkusen Cirque du Soleil. Klicka på bilden här nedanför sen så finns mer bilder, det är showens hemsida.

Jag är glad i hela kroppen och det känns som om jag spenderat de två senaste timmarna i en galen, färgglad dröm proppad med spindelnät, skratt, musik, såpbubbblor, papperssnö, flygande ballonger och mycket, mycket mer. Så himla härligt! Sen körde mamman rakt i en sten och vi skrattade tills vi fick ont i magen.

En superkväll och det känns inte ett dugg jobbigt att jag inte hann med läxan och får skämmas imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se