Flickor!

Har upprepade gånger fått frågan "Visst kommer du hem till jul och hälsar på..?" och jag har inte kunnat svara. Grejen är den att jag ända från början varit inställd på att inte kunna komma hem, men de senaste dagarna har hjärnan jobbat på högvarv för att lista ut ett sätt att vara hemma iallafall några dagar. Det skulle vara så galet skönt att fira tillsammans med familjen - och sedan umgås med alla fina under några dagar (juldagen!!)

MEN. Så i förrgår berättar mamman i familjen att jag ju har två veckors semester att ta ut någon gång under tiden jag ska vara här. Dessa veckor kan jag planera in i princip vilken månad som helst - utom i december för då ska familjen flytta och behöver mig här. Så, även om det faktiskt högg till på riktigt i magen kan jag inte komma hem något alls under jul utan får försöka hitta någon annan passande vecka. Och det sög ju.

Och Mellan, Vickan och Sara; Jag saknar er också!


Kommentarer
Postat av: vickan

Jag som hade börjat hoppats på att du skulle komma hem :/ Men ser fram emot de där 2 veckorna;D

2009-11-06 @ 10:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se