Fortfarande bombad

Under ungefär en halvtimma trodde jag att sömnen lyckats besegra degen i huvudet, men det var såklart fel. Om jag varit hemma hade jag med största  sannolikhet snabbt krupit ned i sängen igen för att stanna resten av dagen - nu ska jag sminka mig innan skolan istället och risken finns att mascaran bara blir klet eftersom ögonen rinner hela tiden. Lyckat!

Hade nyss en diskussion med lillen om vad en aupair egentligen var till för. Idag ansåg han att min uppgift var att ta på honom kläderna, jag höll inte med.

(mamma vi har inte bakat än, jag visade dom bara bilder. Det är en viss person som inte gett mig recepten än.......)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se