Gillar..

.. min nya kamera! Det har dock inte blivit många bilder knäppta under denna dag - men det ska vi ändra på imorgon, speciellt då det vankas en tur med inlines och fint väder! Sen har jag upptäckt ett misstänkt gnissel när linsen åker in och ut.. fast ingen blir nog förvånad om det skulle vara något fel på den, brukar vara min vanliga tur ;)

Har varit en bra spanskaelev nu ikväll och renskrivit anteckningar från lektionerna. Ska fortsätta på samma inslagna spår från och med nu!


Kan tänkas att den är likadan som din Vickan, vad tror du?


Kommentarer
Postat av: Vickan

Aa den ser lik ut, men tror inte jag har lika många mega pixels så det är väl det som skiljer ;P

2009-11-19 @ 09:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se