Inför beachen

En stor applåd till mig och Emma är nästan på sin plats efter vår joggingrunda. Kanske inte världens längsta och kanske inte världens snabbaste - men det är väl känslan i kroppen som räknas? Imorgon ska vi fortsätta hurtigheten med inlines direkt på morgonen (okej, inte riktigt på direkten) och så länge inte musklerna hunnit drabbas av träningsvärk innan jag vaknar blir det nog super!

Annars då? Har nyss bäddat rent i sängen, duschat, hoppat i min nya (och snyggare!) pyamas och knaprat i mig ett äpple. Tyvärr verkar inte mamman här ha lika bra koll på äpplen som en annan person i huset, mina inköp har alltid smakat mycket godare! =)

Nu ska jag sova! och Elin min plutt, jag ska skriva ett lååångt svar på ditt facemail när jag vaknar! För då är det tisdag och jag är LEDIG! Och Sara ska också få ett svar i inkorgen :D


Kommentarer
Postat av: Putte

jaaaaaaa! jag älskade ditt svar och jag ska styra upp ett svar tillbaka snarast! dock så kommer min mimi och mormor IMROGON! hur sjukt som helst! men om jag hinner så styr jag innan de kommer ! tusen KYSSAR!!

2009-11-18 @ 01:49:38
URL: http://fyrakronor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se