Inget nytt hopp

Hjärnan känns om möjligt lite mindre igentäppt, men några stora förbättringar har inte skymtats. Eftermiddagen blev iallfall riktigt bra med ett trevligt besök på IKEA. Vi åt muffins och gick runt lite innan det var dags för det roligaste: Svenska maten. I kassarna hamnade kaviar, köttbullar, lingonsylt, aromat, ost, glögg och pepparkakor - alltid en början!

Väl hemma igen åt vi god fisk till middag och som avslutning på kvällen sprack mina nyaste byxor när jag och Enzo lekte. Detta skulle kunnat vara ett tydligt tecken på viktuppgång - om det inte varit ett par väldans vida byxor. Så min vikt får förbli oförändrad tills motsatsen är bevisad! ;)

Nu ska jag se om det finns någon kul serie att titta på innan jag somnar, sen väntar en låång sovmorgon imorgon och jag tror det blir en frukost med ägg och kaviar. Jag gillar lediga dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se