Jenny trixar

Har kommit på mig själv med att vara otroligt seg på att uppdatera bloggen för tillfället (förlåt om du fick tråkigt morgonkaffe idag, mamma) men en skärpning är på G. Idag börjar nämligen, som så många gånger förr, mitt nya liv.

Med andra ord är det slut på att heta Jenny soffpotatis och tänkte göra något åt det faktum att jag inte är ett dugg sugen på att köpa nya jeans - trots att jag snart är helt utan byxor. Chokladsuget skall minskas och mina joggingturer ökas! Första löpsteget på lääänge togs igår ;)

Idag har jag börjat styra upp en superjulklapp och imorgon MÅSTE jag styra en kamera, webcambilderna fungerar inte i längden - men jag slänger in min fina halsduk här ändå. Halsduken som hann användas två gånger innan värmen återvände till hela 23 grader. Den får vänta i garderoben, typiskt va?




Fast börjar ju bli grym på det här med fejksmile framför datorn...! (hähä)


Kommentarer
Postat av: johannah

åh, är det en såndärn halsduksmössa? (: vart kommer den ifrån?

2009-11-16 @ 16:43:23
URL: http://johannahthelin.blogg.se/
Postat av: mamma

Den ser verkligen supermysig ut ;D

2009-11-16 @ 19:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se