Man kan kalla mig mästerkocken

Istället för att slänga pengar på ännu en Combi 1 (hann ju köpa kaffe på skolan!) bestämde jag mig för att vara duktig och för en gångs skull laga lunch och inte bara komma hem för att äta färdiglagat. Sagt och gjort. Vid gasolspisen luktar det likadant som i stugan och med frysta wookgrönsaker, korv och sötsur sås blev maten riktigt lyckad. Tyvärr hade visst resterande i familjen ätit när jag bjöd in dem till köket och mitt mästerverk - ska kolla upp det innan nästa gång..

Nu är jag ledig till 6-7 tiden och jag ska springa iväg på en liten stadstur. Önskar att jag kunde berätta den roligaste saken jag ska fixa, men den är superhemlig och jättekul. Hih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se