Min näsa rinner bort

Vinglasen igår måste ha slagit ut hela mitt immunförsvar för idag snorar jag som aldrig förr och öronen har täppts igen de också. Har provat en nässpray som tydligen ska vara den bästa på marknaden, men än så länge har effekten uteblivit. Men trots mitt tjocka huvud har dagen varit fin och vi vandrade runt flera timmar i en skog med roliga träd.

Och igår då? Kvällen var supertrevlig och det enda minuset jag kan komma på är att vi inte gick till någon pub - när jag för en gångs skull är ledig kommer vi oss inte ur huset! Sjukt kul hade vi iallafall och middagen tar nästan priset; Spagetti och köttfärssås med vitlöksbröd. Sen är jag jättenyfiken på den fina filmen Emma spelade in när vi gick hem där på morgonkvisten, tror den kan vara riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se