Näe, nu är det sovdags

Livet börjar återgå till det lite "nyttigare" livet med några kvällars motion i veckan och sallad istället för goda kakor till fika på dagarna - kom hem från en inlinestur med Emma för ett tag sedan. Skönt även om det börjar bli lite kallare om kvällarna igen!

Mitt plugg i parken gick finfint och sen blev det både google earth-resor, lego, julpyssel, läxor och varm choklad såhär på kvällskvisten. Dessutom massor av prat och planering inför the familys resa hit om några månader. Kan ju inte bli annat än glad i magen!

Imorgon har vi tydligen ingen lektion eftersom skolan är döpt efter något helgon osv osv. Förstod inte alls men jag är glad att vara ledig!

Och mamma! Ring pappa på momangen och säg att jennybo har hittat en toppenresa. Ni får åka två veckor istället - för bättre pris! ;) 


Finns maskrosor på Mallis med!


Kommentarer
Postat av: mamma

God morgon min gummelumma!

Det lät inte alls dumt, jag ringde pappa på en gång vi får planera mer om det ikväll. Pussar =D

2009-11-27 @ 07:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se