Naglarna är filade

Meningen var att en glad bild med min nya supermysiga halsduk skulle laddas upp i det här inlägget, men jag känner mig på fel humör. Huvudet dunkar, mina pipas är slut och jag tror att lite av morgonens hemlängtan fortfarande sitter kvar. Eller inte hemlängtan kanske, men något ditåt som inte går att sätta fingret på. Kanske rastlöshet? Sen är jag sitta-med-mamma-och-dricka-kaffe sjuk också.

Solen skiner ute och det är 20 grader varmt, svårt att förstå att vi för bara någon dag sedan pratade om att köpa mer vinterkläder. På skolan blev vi iallafall överösta med läxor så jag har en massa att sätta tänderna i ikväll och dessutom gjordes inga läxor med lillen igår när jag var ledig - så idag blir det dubbelt upp. MM!

Nu ska jag sno en god yoghurt från kylskåpet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se