Övrigt

Smoothien hamnar inte riktigt på min topp-tio lista, men den gjorde iallafall magen sprängfylld efter middagen. Blev lugnt och stilla här på rekordtid, sen är det helt typiskt att när jag för en gångs skull har tid att se en film så visas bara dåliga. Har underhållit mig med lite städning, provning av mina nya jeans (!) och nu ska ansiktet få sig en omgång.

När alla är vakna imorgon är det sommarhuset som gäller. Det vankas stranddag i solen eftersom det talas om blå himmel och 25 graders värme. Befinner vi oss i november eller? Iallafall är ju som ni alla vet en kamera i min ägo nuförtiden (är det ett sammansatt ord?) och därför kan vi se fram emot en massa fina bilder här på söndag! Ska bli sjukt kul att visa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se