Produktiv så det smäller om det

Lektionen idag var fin och jag åstadkom en massa - tillexempel utvecklade jag min poetiska ådra, diktade ihop en liten vers till Elin, skickade den och fick henne att börja gråta (hehe). Jag saknar våra bus!

Jag har en vän som jag gillar,
hon sitter i Valencia och chillar.
Här på min lektion känner jag mig lat,
jag vill ha Chelin på ett fat.

Alla verb ger mig snart gikt,
så jag skriver en dikt.
Ett roligt svar skulle vara kul,
jag hoppas att du inte blivit ful!

Nu ska jag ge mig av för att uträtta fler storverk... som att handla frukt osv.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag saknar er.

2009-11-23 @ 18:43:05
URL: http://malineriiksson.blogg.se/
Postat av: Putte

Malinken jag med.. mitt svar löd:

Jenny ärligt talat så fäller jag tårar,

detta sms gav mig glada kårar,

jag önskar att vi satt i hus s

och skickade tokiga malinkensms.

Du gjode min dag och duojag

utgör ett helbra lag.

b7s!!

2009-11-23 @ 22:48:49
URL: http://fyrakronor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se