Som sagt; Det får inte vara för enkelt..!

".. och vad har hon lyckats med nu då?" tänker ni kanske nu. Det ska jag berätta; Min fina böter, från min snygga och superklantiga felkörning - som är betald och (var) glömd - har just kommit upp till ytan igen. Nu ska den kanske tredubblas och det skulle kännas ordentligt i mitt redan hårt drabbade bankkonto. Min kompis polismannen har fullt upp med att undersöka saken och jag sitter här med fingarna hårt korsade. Håll en tumme ni också!

Förövrigt har kvällen varit proppad med massa bus och helt okej, förutom att joggingrundan som jag sköt på igår fortfarande inte blivit av. Och nu kanske inlinesen måste ställas in imorgon också, för att bytas ut mot ett besök på polisstationen. Bien hecho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se