Vill dela allt det här med er.

Tänk er ert drömhus, låt det vara vitt och placera det på klippor man kan dyka från vid ett klarblått hav. Lägg till en stor terass, djungelliknande trädgård och en stor pool. Handgjorda möbler, fina rum med egna toaletter, stora fönster och så en galen utsikt över stranden. Där har ni familjens sommarhus i Cala d´or och det är där jag varit sedan i lördags. Känner ett stort behov av en kamera, jag vill ladda upp en massa fina bilder här - men just nu kan de bara sparas i mitt huvud.

Förra veckans svacka är passerad nu iallafall. Måste säga att bara möjligheten att sola på en strand lördag den 1:a novemvber, äta lyxiga luncer på restaurang och sedan kunna klättra i grottor, titta på slott och sova siesta på en söndag gör det ganska svårt att vara deppig. Dessutom fick jag veta att jag har två veckors semester att planera som jag vill - och det känns bra kan jag lova!

Nu är det förresten långt efter läggdags, imorgon är det ledig dag som gäller och jag ska på äventyr tillsammans med Emma. Men jag har förresten en bild från Cala d´or huset som jag kan bjussa på. (hade fin utsikt när vi var ute med båten förut)



Heeeeelt okej, visst? :) :)

NU ska jag sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Så underbart.....jag njuter med dig :D

2009-11-03 @ 07:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se