28 grader varmt

Kan ni fatta att jag bott här i en vecka redan? I 168 timmar för att vara exakt. Varken jag eller familjen har hängt med och de här månaderna lär gå fort - verkar iallafall som att jag klarat testet och blivit godkänd här i huset och det är hur skönt som helst! Även om det såklart är en del kvar.

Timmarna på stan var fina med träning för både spanskan och lokalsinnet. Träffade en trevlig indian (eller vad han nu skulle föreställa) och han tyckte att jag skulle komma tillbaka någon dag så att vi kunde prata fotboll. Det finns visst något lag med "very strong girls" här någonstans i närheten.

Lunchen var färdig när jag kom tillbaka och det var världens godaste räksallad. Sen fick jag en spanskabok för nybörjare av Enzo som de köpt idag. Tänkte att ni också ska få lära er lite - bara att börja plugga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej min fina vän. kan du förlåta en vän med dåligt minne, haha. Jag glömde såklart dunken! Men jag ska till Umeå på tisdag med jobbet, en kurs till. Det ligger i närheten av vickans lägenhet. skulle jag kunna lämna den utanför henne då? Puss

2009-10-01 @ 16:55:38
Postat av: Moster Malin

Hej Jenny!!



Nu har jag läst hela din blogg, o du verkar ju ha

det hur bra som helst - o hallå 28 grader!! Här är det typ 1 plusgrad på morgonen så nu blir jag avis.

Vi åker till Hemavan i helgen, det är ju inte helt fel de heller - nu känns det redan mycket bättre ha-ha :) Vi saknar dig o var rädd om dig!! Stora Kramen från moster Malin o alla de andra

2009-10-01 @ 17:21:45
Postat av: Moster Malin

Har prövat skriva till dig men det verkar inte, funka så nu prövar jag igen - är jag gammal eller?!

Kram

2009-10-01 @ 17:27:58
Postat av: Moster Malin

Haha..det funkar såå duktig jag är :)

puss puss

2009-10-01 @ 17:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se