Bryt ihop och gå vidare

Well.

Vi kan väl säga såhär; Igår var det inte min dag och ett tag var jag nästan redo att trycka ner alla saker i väskan, spatsera ut genom dörren och hoppa på första bästa plan hem. För till och med när jag trodde att det inte kunde bli värre så blev det just det.

Kröp iallafall isäng hyfsat tidigt och när jag vaknade såg det en stund ut som om jag gått en boxningsmatch under natten. Inte kul, men efter lite trixande såg ansiktet normalt ut och resten av morgonen har hittills gått problemfritt. Och idag ska det bli en bättre dag.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Superbra överskrift Jenny, nya tag vi höres

2009-10-30 @ 07:09:58
Postat av: Emma

Hej! Om du läser det här så får du gärna gå in och kolla din mejl :) Händer saker med Benny!

2009-10-30 @ 09:57:07
Postat av: sara

vad har hännt?!

2009-10-30 @ 17:27:11
URL: http://sarajakobsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se