Cala Figuera

Av någon mystisk anledning kan jag inte somna lika snabbt ikväll - så eftersom mamma och pappa efterlyste både morgonläsning och bilder tänkte jag slå på stort med ännu ett kvällsinlägg.

Skrev ju tidigare att vi var i byn Cala Figuera i lördags och vi åt lunch på ett mysigt café. En liten fiskehamn i mitten gör hela stället superfint och det är tydligen ett populärt motiv för konstnärer. Runtomkring finns vita och riktigt häftigt byggda hus längs efter klippkanterna och det var gott om både cafér, små restauranger och affärer. Jag ser fram emot våra återbesök i sommar - då ska jag ta mig ett dopp!







Duger va? =) Nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se