Dunk dunk

Känner mig inte alls särskilt positiv idag - tillbringade en natt med feberfrossa och vaknade med världens mest kliande, röda öga. Dessutom har huvudet dunkat så att jag befunnit mig i en bubbla hela dagen. Vi har en liten första-hjälpen-låda här hemma, men eftersom jag för tillfället är ensam och inte förstår vilken förpackning som är alvedon så vågar jag inte chansa. Behövs det påpekas att jag håller mig ifrån solen idag?

Och som om det inte räckte är spanskakursen hur svår som helst och jag tvivlar på att det kommer funka. Första läxan idag och jag äger inte ens några böcker. Om inte lillkillen är på bra humör sen efter skolan går jag nog och lägger mig.

Imorgon blir det nog stranden iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se