Fick just lite hemlängtan

Det hade varit så sjukt skönt att sova ut länge i min egen säng, äta en svensk frukost, gosa med min gullekatt och säga godmorgon till alla i min riktiga familj - men jag får prata med dem på skype ikväll istället!

Idag är det iallafall exakt fyra veckor sedan jag blev upplockad på flygplatsen och det är rätt svårt att förstå hur snabbt tiden egentligen går. Är iallafall glad att jag är där jag är - idag hade mamman sökt länge efter något som skulle likna fil. Det lyckades inte riktigt och jag ska försöka ta en bild sen, men det är tanken som räknas! 


Kommentarer
Postat av: Daddy

Men gumman inte få hemlängtan ännu här är det så grått & eländigt, men vi saknar dig åxå

2009-10-22 @ 16:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se