Glassmagen

Som sagt: Hela dagen igår blev riktigt lyckad! Först en heldag på stranden (istället för seglingen som fick vänta lite). Vi fångade sniglar (som man kunde äta!!), badade, solade och avslutaded med en kall fanta på café.
 
På kvällen mötte jag upp Emma för att äta ute och efter en massa missförstånd lyckades vi tillslut få maten - dock bara den ena salladen av två. Men god var den iallfall! Sandra dök upp, vi satt i en park i flera timmar, blev kissnödiga på fel ställe och vandrade runt mellan klubbarna på passeon. Hann även med välbehövliga strips på en uteservering någon gång där i mitten. Kul!

Idag har några timmar spenderats på stranden, skönt slappande med två goda glassar. Är ensam hemma nu och har nyss pratat med mina favvopäron på skype :)  Tänkte styra upp lite bilder här senare, men först ska jag ut på en prommis i solskenet.

Kommentarer
Postat av: Familjen Persson

Oh vad det låter som att du har det härligt Jenny! Här hemma stormar det och regnar, njut av solen och värmen. Det är då för vansinnigt roligt att läsa din blogg, vi kollar varje dag. Kramar från oss alla!

2009-10-04 @ 16:04:17
Postat av: mamma

Ja, inte vet jag om jag kommer att äta fler sniglar efter dina fina närstudiebider! tusen kramar :)

2009-10-04 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se