Jordgubbe

Erkänner härmed att jag för det mesta trivs ritkigt bra med att sitta barnvakt. Lillkillen isäng, all makt framför tv'n och sen något gott att tugga på. Ikväll blev det lång pratstund med mamma, film, lite strykning, Ben&Jerrys med jordgubbar och kiwi, bad, hårinpackning och så till sist ansiktsmask.

Sen har jag troligast en helt fri förmiddag imorgon.. och kanske kväll! Dock åker Emma och Sandra till Madrid - och det slår ju det mesta.

Fick äntligen se huset vi ska flytta till om cirka en månad. Huset duger vill jag lova. Och jag anar att det ska till mycket hemlängtan sen innan man kan få mig att flytta från lägenheten som blir "min". Den kommer bli huuuur fin som helst, med stora fönster som går att sitta i. Mitt i centrum dessutom. Mums!




Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se