Long time, no see

Ber om ursäkt för galet dålig uppdatering, det har varit annat som snurrat runt i mitt huvud så att säga (sen gick det inte att logga in på bloggen heller). Måndagen var iallafall helt okej, hann med skola, barnvaktande, ett mission som lyckades och sen köpte jag massa choklad för att sedan kunna tysta skriket efter choklad i min mage. Galet gott var det!

Idag är jag ledig och vaknade för en halvtimma sedan. Har försökt luska ut något kul att göra eftersom Emma också är fri - det lutar mot en helt vanlig stranddag, troligast tillsammans med inlinesen.

OCH eftersom min kamera försvann i helgen så blir det tyvärr inga nya bilder på ett tag - men ska iallafall vara en hejare på att lägga ut mina gamla! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se