Nöt

Jag har (i samarbete med min mage) bestämt att det inte blir någon mer glass eller en endaste pistagenöt till förren jag slutar se helt gravid ut - för detta funkar ju inte! Hade iallafall världens mest goda frukost idag, för gissa vad jag köpte igår på vår storhandling? Havremackor! Min basföda hemifrån och det var lycka att känna lite tuggmotstånd för en gångs skull - man blir lite less på de totalvita toastsen. Nästa steg är att köpa mina favvoflingor (har redan spanat in dem) och då kommer min lycka vara gjord. Mums!

Har just strykit lite kläder och nu ska jag styra upp läxläsning. Att det blir ännu en stranddag idag är stor.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jenny, jag blir galen på den där dunken. Vi hade ingen tid över dagen vi var på kursen och så var den flyttad från där vi hade den förut som var vid vickans lägenhet till hemgården väst på stan. Så dunken hade jag med mig men ingen möjlighet att lämna den. BLIR GALEN! Haha, hur ska vi fixa det här nu? Jag åker säkert till umeå igen framöver, kanske någon kan möta mig på stan eller något? :) Säger till då jag ska dit och då ska jag ordna det!!! Promise.

2009-10-10 @ 11:15:47
URL: http://malineriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se