Numera rullande

Har upprepade gånger berättat för er att inlines legat högt på min lista för saker att köpa - idag har jag och Emma investerat! Eftersom vi sett fram emot denna nya sport en hel evighet bestämde vi oss förstås för att åka på dem hem igen från affären (någon kilometer eller två) och det började på bästa tänkbara sätt.
 
Som om det inte räckte med att vi redan är blondiner båda två, så väcker två nykäckta inlinesåkare bredvid en storväg hyfsat mycket uppmärksamhet. Med tutande bilar tog vi våra första inlineskliv runt en kurva och så hör jag Emma (som är framför); "Åh nej.. Jenny, det är en backeeeeeeee!" och sen går det bara utför. Emmas krasch ner i diket var kanske den mest klockrena och jag skrattade helt dubbelvikt. Galet kul och resten av vägen blev lugnare!

Ikväll har vi varit ute och svischat efter strandpromenaden i nästan två timmar. En lång sträcka avverkades och vi hann med en liten glass på vägen hem. Har nästan nyss ätit Mallorcas kanske godaste tortilla som en väldigt sen middag och ska kolla lite spanska innan jag somnar.

Imorgon ska ni få se bilder på de nya dyrgriparna!


Trivs såhär bra på havet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se