Orden räcker inte

Just nu har jag så sjukt mycket jag skulle vilja förklara - den här helgen har varit galen och jag vet inte hur det ska berättas för att ni ska förstå. Allt är så otroligt fint att jag nog inte förstått än att allt är på riktigt, att människor faktiskt bor såhär perfekt och att jag inte befinner mig någon semester. Helt overkligt.

Igår tittade vi iallafall på deras superfina sommarhus (som förövrigt är uthyrt till ett hotell för tillfället), vi åt lyxlunch på yatch cluben där vi ska hänga i sommar, badade på en av Mallorcas mest kända stränder och åkte till farföräldrarnas farm där det bland annat fanns påfåglar utanför fönstrerna. 

Fick ett eget rum med världens coolaste och äldsta inredning, gick runt bland palmer i trädgården, åt valnötter från träden och tittade på hästarna som är kända över hela världen. Vaknade imorse, gjorde oss klara och åkte ut med segelbåten på klarblått vatten, snorkade och solade.

Orden räcker inte riktigt till, men UNDERBART iallafall.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Ja det låter verkligen helt underbart! :D

2009-10-13 @ 19:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se