Ordinary monday

Alltså: Skolan. Hamnade jag i steg två som det var tänkt eller? Noepp! Tillsammans med Emma och Camilla hade jag blivit uppflyttat till steg 3 för att "El segundo" var full - och hela min hjärna signalerade snabbt att detta blir väldans fel. Att förstå läraren när han pratade var inte särskilt svårt, men när jag ska börja anteckna (och tänka!) samtidigt blir jag lite oroad.. vi tre har troligast en kämpig termin framför oss!

Hade en fin lunch med tjejerna, lite handling och sen hem för att åka direkt vidare till stranden. Den här gången blev det inga sniglar - däremot fångade vi en massa små krabbor. Trodde aldrig att jag skulle ta i dem, men nu när jag redan är en hejare på snigeljakt kunde jag ju lika gärna lära mig det här också. Nästa gång ska vi dyka och undersöka grottor!



Imorgon blir livet äntligen "som vanligt" med alla rutiner osv då Enzo fått klartecken för skola. Det betyder också att min premiär som chaffis är kommen och det finns lite fjärilar i magen, varken vägarna eller trafiken kan riktigt jämföras med Rundviks gator. ;)

(P.S Jag börjar bli bruuun!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se