Smidig flicka 19 år

Efter middagen fick jag ett akut chokladbehov (mysko med tanke på min lunch) och bestämde mig för att smyga in en liten chokladpudding eller vad det nu är på mitt rum för att smaska i mig.

Då det egentligen är en efterrätt för barn såg jag till att kusten var klar innan jag öppnade kylskåpet, stoppade in handen och får tag i locket på puddingen(det ser ut som en liten yoghurt). Vad händer? Jenny Boberg känner hur bägaren åker åt sidan - plastlocket lossnar och det rinner ner chokladpudding i en bunke med diverse ostar på hyllan under. BRA.

Känner stressen och för att slippa en halvsvår förklaring (får ju äta vad jag vill) tar jag snabbt ut alla ostar, sköljer dom under kranen, stoppar tillbaka dem i bunken, hör hur mamman kommer och flyr in på toan där jag pausar tills det är fritt fram igen. Jag klarade mig från att bli upptäckt - med en halv pudding, superlyckat!


Annars har kvällen bjudit på en joggingtur och det är sovdags. Blir ostar förstörda av en snabbdusch?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se